4.25.2012

Dirty Little Secret

Share it Please






Dirty Little Secret is a weekly meme hosted by Under the Covers. Every Thursday we get to know other bloggers and our readers more intimately by asking them a question hoping to reveal their dirty little secrets. We hope that you will all join us!

To participate in the meme all you need to do is:

1. Be a follower of Under the Cond copy instructions.
2. Create a post in your blog taking the memeimage(codeabove) and copy instructions.
3. Answer the question we propose! This can be done in any way you like, post a video, write a post etc.
4. Then add your link back at UTC.

Non-bloggers: We want to hear from you as well!!! Let us know your answer in the comments!

We hope you join us and let us know your Dirty Little Secrets!

This week's question: Who is your favorite flawed hero and/or heroine and why do you still love them despite their faults?


Yeah...hard question this week Ladies, but who wants a perfect man anyways...lol! I'll have to say Lothaire from Kresely Cole's IAD series. The man was and is still seriously messed up...even after he found his bride. He just wants what he believes is his and he does just about anything to get it. But that is what I like so much about him. I know crazy...right? IDK, maybe it's those red eyes oh so blond but damn near white hair :)


What about you???



8 comments:

  1. Love IAD but haven't gotten to Lothaire's book yet. Something to look forward to.

    Here's my Dirty Secret for this week.

    ReplyDelete
  2. I haven't gotten into this series yet :( but thanks for stopping by our dls

    ReplyDelete
  3. I've only read The Warlord Wants Forever so far lol, i need to get a move on.

    Here's my DLS for this week: http://ttoria.blogspot.com

    Vix :-)

    ReplyDelete
  4. I LOVE Kresley Cole--she is a fantastic author!! I have never read a book of hers that I didn't like. I haven't read Lothaire yet--I need to catch up.

    Here is my DLS: http://bellesbookbag.blogspot.com/2012/04/dirty-little-secrets_25.html

    ReplyDelete
  5. I haven't read IAD yet, but I've heard a lot of great things about it.

    MY DLS http://redheaded-bookworm.blogspot.com/2012/04/dirty-little-secret-3.html

    ReplyDelete
  6. oh wow I can't believe I didn't pick Lothaire! You're right he's totally messed up, even after finding his bride! I can't wait to see more of him!

    My DLS

    Ning @ Reading by Kindle Fire

    ReplyDelete
  7. Lothaire!!!
    yes! he's sick in the head!!! but oh so hot! LOL
    great choice!
    ~Angela
    underthecoversbookblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I seriously have to read this book. I feel so left out. :(
    I would say that Terrible is my flawed hero. He comes from a crap background but even though he works for a drug lord and his english is horrible mixed with his scars I think he is perfect. sigh.

    Thanks for stopping by my blog. :0)
    Amanda @ Sisters Unedited

    ReplyDelete

About

Brazen Babe Reviews begin its inception in the Year of Our Lord 2014. It's the brain child of two bloggers Ana (Beach Bum Reviews) and Sharonda (SalaciousReads). Here in our lovely little corner of the inter-web, we will share our love of pop culture which will encompass books, movies, TV, make-up and you know life...

Sooo...Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) sit back and enjoy!

*Note, we are currently not accepting Review Requests.

Popular Posts