7.07.2012

What's In My Beach Bag #2

Share it Please
What's In My Beach Bag will be a weekly post about all the books & other goodies that I've bought and or borrowed.

I tried my best to not spend this week and I'm so proud of myself! Last week I went and spent so much :( Self discipline! xD soooo.. anywho, here's what I got this week :)

Received For Review: 


Review Soon
To Come

Review Soon
To Come

Review Soon
To Come

♥Thanks to Stephanie over at Riptide Publishing for Doubtless by Cat Grant
Black Nights Inc. series by Julie Ann Walker I received from NetGalley

Free From Amazon:

***Click on pictures to take you to Amazon***

So, what did you get this week?




14 comments:

  1. o.o the black nights inc ones sound hot! and I'm looking for more Sylvia Day books after Bared to You lol. can't wait to see your reviews of those!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Right?! That's why I requested them & I can't wait to devour them! hehe. I haven't read Bared to You yet but I picked up A Dark Kiss of Rapture just because I noticed her name lol. And the cover of course :) Thanks for stopping by Ning!

      Ana♥

      Delete
  2. I had a dark kiss of rapture for a while now but have yet to read it! The cover totally captured me! Great haul!

    Shae @ Understanding Shae's Story

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here I can't wait to read it. Looking forward to your review girly! Thanks for stopping by Shae :)

      Ana♥

      Delete
  3. Julie Ann Walker's books are hot, hot, hot!! >.< *fanning self in front of the freezer door* xD I can't wait to see your reviews on all your books Ana, and I got Sylvia Day's A Dark Kiss of Rapture too :D Woop woop! we can compare notes :) Great Haul Ana! :D

    Neyra @Darkest Addictions

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. aren't they? laaawdy. I'm sitting in front of the fan xD Oh yeah I did.. I saw it & I was like *ista-buy* xD We can def compare notes on this one :) Thanks & thanks for stopping by Neyra!

      Ana♥

      Delete
    2. they sure are xD woooh! Lol Sounds good, when will you be reading it, I was thinking maybe we could do a buddy read? :)

      Delete
    3. I was gonna ask you that too xD on Twitter before my book decided to get all hawt n steamy and distract me >.< I remembered you said you'll be busy this week right? So how about the week after that? When you have free time?

      Delete
  4. That Julie Ann Walker series looks so sexy! I think you won't be getting much sleep this week...

    Our BB&B

    ReplyDelete
    Replies
    1. Looks that way huh? xD Thanks for stopping by Braine!

      Ana♥

      Delete
  5. I can't wait to read your reviews of those Julie Ann Walker books. Great haul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Lyra, thanks! I'm def looking forward to reading them :) Thanks for stopping by! Have a great day :)

      Ana♥

      Delete
  6. Heh, these look like some hot and sexy reads :')
    Not my kind of books but I hope you enjoy them :P

    Here is my weekly round up post
    It was a slow week for us!
    Lauren from Northern Plunder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. They are & thanks!

      Thanks for stopping by :)

      Ana♥

      Delete

About

Brazen Babe Reviews begin its inception in the Year of Our Lord 2014. It's the brain child of two bloggers Ana (Beach Bum Reviews) and Sharonda (SalaciousReads). Here in our lovely little corner of the inter-web, we will share our love of pop culture which will encompass books, movies, TV, make-up and you know life...

Sooo...Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) sit back and enjoy!

*Note, we are currently not accepting Review Requests.

Popular Posts