8.28.2012

Alpha-Males After Dark (#1)

Share it Please


Hosted by Ana @ Beach Bum Reads and Neyra @ Darkest Addictions, Alpha-Males After Dark is at 18+ meme that lets you show off a smutty scene from one of your favorite books with said alpha male of your choice. You'll also have to state why this male is your favorite. Just be a follower of either of the host sites and be sure to link back to Beach Bum Reads Or Darkest Addictions.



You know I saw this post at both Beach Bum Reads & Darkest Addictions and just had to join. I have so many book boyfriends that I stalk...err I mean like. Anyways, let me start with Vishous from BDB..yeah that big ol vamp who smokes those turkish cigs & leaves us poor, sex-starved woman wanting him despite the fact that he's a fictional character...THAAAT I most definitely wish was the real muthaf**ing deal. But alas he's not, but a girl can definitely dream and fantasize....

Oh yeah, lets get to that scene...

"The gag first," he told her, opening his mouth wide. Her eyes shut for a moment, and he wondered if she was going to stop, but then she leaned forward. The ball tasted like latex, a stinging, bitter bite on his tongue. As he lifted his head so she could strap it on him, his breath whistled through his nose.
Jane shook her head. "I can't do the mask. I need to see our eyes. I can't...Yeah, I won't do this without eye contact. Okay?"
It was probably a good idea. The gag was doing what it should, making him feel suffocated...and the restraints were doing what they should, making him feel trapped. If he couldn't see and know that it was her, he'd probably totally fucking loose it.
Then he nodded again even as his thighs twitched and his eyes bugged out. With dread and excitement, he watched as she extended her arm over his chest....and tipped the candle.
Black wax dripped unto his nipple, and he ground his teethe into the ball gag, straining against what kept him on the table until the leather creaked. His cock jumped on his belly, and he had to suck back the orgasm.

And she faints--> me that is...

Why? because it's V...Vishous, that ladies is it in a nutshell or should I say ball gag.
I mean who wouldn't fall for a man who would let you tie him to a table & pour wax on him. AND then HE orgasms...lawd! why can't he be real.

He makes me feel like this...




Photobucket

3 comments:

  1. *fanning self* oooh damn! >.< I want a man that lets me strap him to a table, gag him, and the pour wax on him!!! xD LOL! I gotta get on the BDB train and ASAP!! Great scene Sharonda, definitely loving it, and I'm glad you could join Ana and myself in this sexy Alpha party ;)

    ReplyDelete
  2. woooohooo! haawt dammmn. I <3 V!! *faints* I'm right there with you girly! HE sooo needs to be real and that was the beeeest fkn scene ever! *blushes* If he wants whips and chains and the like, he needs to look no further ;) Great pick this week, Sharonda! Thanks for joining up :) Damn... I need to reread all my BDB books and asap!

    Ana♥

    ReplyDelete
  3. I'm happy to be part of you guys meme...it's a good one ;)

    I love Vishous from BDB, he's so damn sexy!

    ReplyDelete

About

Brazen Babe Reviews begin its inception in the Year of Our Lord 2014. It's the brain child of two bloggers Ana (Beach Bum Reviews) and Sharonda (SalaciousReads). Here in our lovely little corner of the inter-web, we will share our love of pop culture which will encompass books, movies, TV, make-up and you know life...

Sooo...Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) sit back and enjoy!

*Note, we are currently not accepting Review Requests.

Facebook