8.01.2012

Dirty Little Secret

Share it Please

Dirty Little Secret is a weekly meme hosted by Under the Covers. Every Thursday we get to know other bloggers and our readers more intimately by asking them a question hoping to reveal their dirty little secrets. We hope that you will all join us!

To participate in the meme all you need to do is:


1. Be a follower of Under the Covers.
2. Create a post in your blog taking the meme image (code above) and copy instructions.
3. Answer the question we propose! This can be done in any way you like, post a video, write a post etc.
4. Then add your link back at UTC.

Non-bloggers: We want to hear from you as well!!! Let us know your answer in the comments!

We hope you join us and let us know your Dirty Little Secrets!

This week's question:
"All your favourite characters and celebs have been entered into the SEXY OLYMPICS! Who would win your Gold, Silver and Bronze and why"
Pick only characters from books you've read THIS year.

Bronze - Ian from Moonglow. He was so damn sexy and although I didn't really like his ass in Firelight, he took me by complete surprise in Moonglow...turns out he wasn't such an ass anyway...lol! especially after that carriage scene..

Silver - Sanitago from Seduced by Blood. Although he was a cussing mofo with a bad attitude..something about a military kinda of man does something to me...

Gold - Gideon from Bared to You. He kinda stole my heart..yeah, he was a control freak with issues, but I love my tortured men. And this one is tops for me..damn I wish his ass was real..



Well, that's mine. What about you? who gets your medals?



8 comments:

  1. I have Moonglow on my TBR so lets hope I can find Ian worthy of an Olympic medal too!

    My DLS

    ReplyDelete
  2. Hi Minnie..I'm think he's worthy. He really did redeem himself in my eyes in Moonglow. I hope you enjoy the read & thanks for stopping through!

    ReplyDelete
  3. Gideon is a sure hit and Ian is so dreamy, I want us to have a carriage ride too!

    ReplyDelete
  4. @ Braine...lol, I'm with you on that one ;)

    thanks for stopping through

    ReplyDelete
  5. Gideon!! yay I couldn't give him gold in mine, but man he's hot. I still have to read all the other books.

    My DLS

    Ning @ Reading by Kindle Fire

    ReplyDelete
  6. Hey Ning! well at least he got a medal right ;)

    thanks for stopping through!

    ReplyDelete
  7. Oh, hell Yeah---Ian in the carriage? NICE!!!! and Dirty, lol.
    Here is my DLS: http://csmaxwell.blogspot.com/2012/08/dirty-little-secret.html
    BTW---who is the author of Seduced by blood? Santiago sounds like he'd be right up my alley, lol.

    ReplyDelete
  8. Yuumy Ian. Look forward to reading his story and the carriage scene. I have Seduced by blood and Bared to you on my TBR list.

    Have a great week.
    My DLS

    ReplyDelete

About

Brazen Babe Reviews begin its inception in the Year of Our Lord 2014. It's the brain child of two bloggers Ana (Beach Bum Reviews) and Sharonda (SalaciousReads). Here in our lovely little corner of the inter-web, we will share our love of pop culture which will encompass books, movies, TV, make-up and you know life...

Sooo...Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) sit back and enjoy!

*Note, we are currently not accepting Review Requests.

Popular Posts