What's In My Beach Bag #6

What's In My Beach Bag will be a weekly post about all the books & other goodies that I've bought, borrowed or won :)

O.o okay... I didn't BUY anything this week.. but I was click-happy -____- I believe my mouse went into a coma for a good while. lol Here's what I got ^_^
Received For Review:

Review Soon
To Come

Review Soon
To Come

Review Soon
To Come

Review Soon
To Come

♥Thanks to Harlequin Publishing over at NetGalley for Mark of the Witch, The Lost Prince and Shades of Temptation
♥Thanks to Atria Books Publishing over at NetGalley for Beautiful Disaster

Free From Amazon:

*Click On Covers To Take You To Amazon*

That's it for this week, what did you get? :)

Comments

  1. Yay for freebies!!! ^-^ Lmao! For the Sake of Sin sounds awesome! I'm definitely getting ;) And Oooh I can't wait to see what you think of Beautiful Disaster and the Lost Prince. Finally a cover for that Mark of the Witch book >.< I likey!!! xD CAn't wait for all your reviews girly, Great haul!! :D

    Neyra-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Neyra, thanks! I know I've totally cut myself from spending too much, only because I know one day, one day very soon I will have a huge haul lol. ^_^

      Ana♥

      Delete
    2. Lmao! And I can't wait to see what that haul consists of ;) I've been holding myself back from buying anything, but my click happy self is making up for that on NG & Amazon >.< Lol

      Delete
  2. I've been wanting to read Beautiful Disaster. I can't wait to see your review. I still need to read the Iron Fey series.

    http://booksandcollege.blogspot.com/2012/08/stacking-shelves-9.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Amy!

      o.O I'm reading Beautiful Disaster in two weeks ^_^ I haven't read the Iron Fey series either :( but I'm def looking forward to The Lost Prince.

      Ana♥

      Delete
  3. OOh nice! I got the Lost Prince too! Reading that one now! Happy Reading!

    Here's my STS

    Have a GREAT day!

    Old Follower :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o.O Looking forward to your thoughts on The Lost Prince :) Thanks for stopping by!

      Ana♥

      Delete
  4. Oh you have some great reviews coming. Someone else mentioned that Mark of the Witch was good.
    I also have Sunrise At Sunset. My book club wanted to read it for September but I seem to be struggling with it. I am interested in what you think about it.
    Have a Great week. :o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o.O I haven't started Sunrise At Sunset, but it did intrigue me. I'll probably read it after I finish all my review reads first. I'm def excited to start Mark of the Witch though :) Thanks for stopping by, Amanda!

      Ana♥

      Delete
  5. great haul!! *stare at lost prince* uh gotta go read the rest of the Iron Fey first!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Ning! did you get approved for The Lost Prince yet?? o.O I haven't started the Iron Fey series yet >.<

      Ana♥

      Delete
  6. Swim is actually better than Next Best Thing IMHO.

    I have Mark of the Witch too, I hope Lilt Element gets it coz we want to do another read-along.

    Thanks for stopping by our BB&B earlier.

    P.S. I stopped by Bishy Designs, looking forward to what you'll have up there.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't read The Next Best Thing >.< o.O But I'm excited to start Swim.

      o.O I hope she gets it too :) Definitely looking forward to your guys' thoughts on that one.

      You're welcome ^_^ one of the many blogs I <3 to stalk lol

      P.S. Thanks for stopping by there :) I'll probably have some stuff up by the end of the month. Been too busy here lately >.<

      Ana♥

      Delete

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...