10.28.2013

Sample Mondays (8) ~ Infected by Other than Zombies...

Share it Please
Whats the concept? well...you know those book samples you're able to download onto your eReader to give you a taste of a book before you buy it, which I happen to think is a cool idea because sometimes  book blurbs just doesn't work for me. I like that I can test the car before I drive it.

Today's sample is courtesy of Infected: Undertow by Andrea Speed.



I like the sound of this. I mean being infected by werecats?...hmmmmm....

Authors Website
Available: Barnes & Noble / Amazon / ARe
Sequel to Infected: Lesser Evils
Infected: Book Seven

In a world where a werecat virus has changed society, Roan McKichan, a born infected and ex-cop, works as a private detective trying to solve crimes involving other infecteds.

Now Roan is locked in a coma as the struggle between his human and werecat sides reaches a new extreme. All Dylan can do is sit, wait, and think.

Meanwhile, Roan’s assistant, Holden, wants to shed his old street life and his relationship with Scott, but he can’t seem to do either. Holden doesn’t want a relationship with Scott but finds himself drawn to him all the same, even if he can never fully reveal his past.

With Roan out of commission, Holden looks into the murder of an old friend. At the same time, Fiona takes on a case about underground death matches between infecteds —one with connections to the Church of the Divine Transformation.

Finally Roan wakes only to discover that his shifts have new consequences. His lion’s strength is growing, and he can’t hide from it any longer...



Sharonda (SexxyBlogger) is a avid reader who enjoys a good book, good music, loves red wine and has an unhealthy obsession with the sexxy alpha males she reads about. You can find her on Twitter and Facebook.  Happy Reading Reading Sexxys.

12 comments:

  1. Oooh, it does sound creepy and good. I've only seen a move about Dr. Jekyll/Mr. Hyde and it scared the crap out of me. I'll have to look this one up.

    ReplyDelete
  2. I like the sound of this one in the blurb.

    ReplyDelete
  3. I loved the blurb too & then when I saw the cover...I'm okay! :)

    ReplyDelete
  4. It got some pretty good reviews which is why I picked it up. I mean Jekyll & Hyde as a romance? that's like wow!

    ReplyDelete
  5. This one sounds pretty good!! I haven't read too many werecat books.

    ReplyDelete
  6. Wow, that sounds scary! I take it is is based somewhat on the Dr. Jeckyll and Mr. Hyde story?

    ReplyDelete
  7. I think I read maybe one...and Im dying over the cover :)

    ReplyDelete
  8. Ahhh yeah I think I'm just gonna be content reading your review on this one. LOL I so can't do horror or way creepy. Girl I will never sleep again! lol

    ReplyDelete
  9. Yes Ma'am...I reallt stoked to read this one.

    ReplyDelete
  10. Lol! Im right with u Anna ;) This is why this will be my only scary book for the season...lols. I'll admit Im a wuss when it comes to horror reads ;)

    ReplyDelete
  11. That is an interesting premise. I like finding PNR stories with a little something different to offer. And they solve crime too? Very cool!

    ReplyDelete
  12. totally agree. I saw the blurb and was like okay...this sound really good :)

    ReplyDelete

About

Brazen Babe Reviews begin its inception in the Year of Our Lord 2014. It's the brain child of two bloggers Ana (Beach Bum Reviews) and Sharonda (SalaciousReads). Here in our lovely little corner of the inter-web, we will share our love of pop culture which will encompass books, movies, TV, make-up and you know life...

Sooo...Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) sit back and enjoy!

*Note, we are currently not accepting Review Requests.

Instagram