2.09.2014

Cutting The Budget - The First Week...

Share it Please

Hosted by Shari over at Delighted Reader. It's a great way to keep track on that book spending limit we seem to set ourselves up on, but never seem to follow...




Well, the first week of February. Hmmm, the month of love...lets see what damage I can get into or not :D
My plan is not to go over what I had left in January and I splurged on one book which was MVP by R. Laurel. I probably should have waited to see if it goes on sale, but I really want to see the continuation of this story.

The first week is below.

Balance from Jan - $32.87
Book TitlesPricesTotalEnding Balance
La Famiglia (Battaglia Mafia Series) by Sienna Mynx$5.99free (author provided)$32.87
For Loves Sake Only by Lena Matthews$0freebie via Amazon$32.87
Vengeful in Love by Nadia Lee$0freebie via Amazon$32.87
An Arrangement of Love by Kenya Wright$1.06 (taxes included)via Amazon$31.81
Dead Man's Deal (The Asylum Tales) by Jocelynn Drake$1.99via Amazon$29.82
MVP (The Blake Boys) by Rhonda Laurel $5.48 (taxes included)via Amazonmy one splurge of the month$24.34


So, how did you do this month so far? Share with myself and the Delighted Reader. 







 photo 20140113_153938_zps3906a419.jpg Sharonda (SexxyBlogger) is a avid reader who enjoys a good book, good music, loves red wine and has an unhealthy obsession with the sexxy alpha males she reads about. You can find her on Twitter and Facebook.

14 comments:

  1. thats a good idea Amanda. Gift cards are a good way to overspend either. How much do you get?

    ReplyDelete
  2. yeah, this one made for a very frustrating story. Only two characters I read in a long time that should have just walked away from each other.


    Thanks Amanda :D

    ReplyDelete
  3. thanks Braine :D


    Yep...depending on what I spend for the rest the remainder of this month...the price is either going to go up or down.

    ReplyDelete
  4. Damn thats ruff I would have walked away from the book lol

    -Amanda P

    Where the Night Kind Roam

    ReplyDelete
  5. Whatever I can afford at the time usually $20.00

    ReplyDelete
  6. Oh-o yes! This very scenario made me almost turn in my first DNF to Shari for a blog review. I hate it when the woman does this which as you say can turn the hero into a doormat when he continues to still go after her. Honestly, I always end up wondering why they bother. Sorry it was a frustrating read. It sounds like it had potential with him being a Marshal and there being a mystery with her brother.

    ReplyDelete
  7. I splurged too. I got two on sale at ARe and one at Amazon. So I'm down to $15 for the rest of the month. There have been a few good sales that make me feel like an addict on withdrawals. You did well though. A one book splurge is just part of the budget.

    ReplyDelete
  8. I just don't get these kind of heroines. I felt so bad for his character but then I just started wondering...yeah, why did he even bother. Yep, so much potential, but...

    ReplyDelete
  9. I completely understand that. I set myself at $20, but then realized that just wan't going to work for my so I added the $10 bucks. So far so good.

    ReplyDelete
  10. $30.00 isnt bad allows you a couple of full price and some cheapies. Plus will all the free reads out there it can take you a long way.

    ReplyDelete
  11. Yep..I was thinking the same thing when I set the amount.

    ReplyDelete
  12. Yep, I figured I was going to splurge at least once a month, you know? Still didn't do too bad though. Hopefully I won't come across anything else, lols or I'll be like like and will be going in withdrawal :D


    thanks Sophia

    ReplyDelete
  13. Oh sweet Mary. No. No I wouldn't be able to deal with her or him putting up with her. I can get behind it happening for a little while but when it goes the *entire* book I just. Nope. Thanks for the warning on that because damn it was sounding just like the kind I love.

    ReplyDelete
  14. Yeah... I wouldn't recommend this one. You really wouldn't have liked this chick at all. I wanted to DNF this one so bad...I think I was a sucker for punishment or something. The first book A Marriage of Inconvenience was much better.

    ReplyDelete

About

Just a couple of Brazen ladies sharing the love of our favorite things...books, TV and a lil bit of other things. Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) and enjoy! *Note, we are currently not accepting Review Requests.

Popular Posts

Blog Archive