1.18.2015

Bought, Borrowed & Bagged #18

Share it Please


BB&B (Bought, Borrowed & Bagged) is a weekly meme, inspired by The Story Siren and Pop Culture Junkie, where we share with you the books that we have bought, borrowed or bagged (won or gifted) plus a recap of the previous week's review, upcoming reviews, on going events and book movie or television news.

BB&B is an homage Barron's Books & Baubles from Karen Marie Moning's smash hit series, Fever.

To link up with BB&B head on over to Talk Supe!

Hey Ya'll!!! Happy weekend. So...uhm, I did not stick to my #nobuying rule. Take a look at what I was able to grab on sale and I caught a cool ass giveaway...a new release yo! Don't think I spent over $10 bucks...yay me! 


Hai guys! So I bought some books! YAY! I went to thrift store (yes, you know I love my thrifting) and they had 2 softback books for $1.00 and hardcovered books for $1.00/each. Here are the books I picked up: 


Total: $2.50 

Nothing Borrowed or Bagged this week ;)



 
Stay Tuned Brazen Babes....


  • None ATM!

Thanks for stopping by our BB&B! Make sure to link up at Talk Supe and if you participated feel free to leave your link in the comment section below xoxo. 

And as always check the prices before you click!






*remember to click on the blog post to share it...many thanks!

21 comments:

  1. Every week... I don't see what Sharonda bought - there just is no picture, no file, no whatever. Maybe my computer is old, maybe my system is old, but still, I can't see a thing. If you have any idea why... ;)

    ReplyDelete
  2. hmmm...that's weird. I use a Amazon Widget. but the one I use you should be able to see if on your desktop or phone. I gotta look into this...thanks for letting me know Red. IDK...I may have to go back to just showing the book covers. Dang, thought these widgets would be easier.

    ReplyDelete
  3. Both of you really stocked up. Shari likes Lauren Dane, Sharonda.

    Nice finds, Ana!

    ReplyDelete
  4. Oh Silvia Day and Patricia Birggs!! I really enjoyed those! Bared to you was OK for me, but I'm glad I continued the series. I hope you have a great time with all of them :)

    ReplyDelete
  5. I loved Cry Wolf and have been listening to the series on audio. Nice haul ladies!

    ReplyDelete
  6. Iza if you use an ad blocker of any kind it'll blank out Sharonda's widget. Took me a bit to figure that out when I wasn't seeing anything.

    ReplyDelete
  7. Not bad at all ladies. Not bad at all. If you're gonna break those buying bans do it in style and on sale! lol

    ReplyDelete
  8. Ten books for under $10 is pretty darned good, Sharonda! Oooh, I love your haul this week, Ana! Cry Wolf is one of my FAV Patricia Briggs books, and Sylvia Day's Crossfire series is a guilty pleasure of mine. Enjoy!

    Carmel @ Rabid Reads

    ReplyDelete
  9. Sharonda - you really stacked up last week!
    Ana - great deal, Cry Wolf is awesome! Glad you see you around more lately :P

    ReplyDelete
  10. There is an add blocker ! Thanks for the tip ;)

    ReplyDelete
  11. I'm liking it so far and I got to whyspersnyc part too, so I can listen to it too.

    ReplyDelete
  12. Loved Bared to You it was after that when the series went down...for me at least.

    ReplyDelete
  13. Thanks Kim. I have Cry Wolf too...live P Briggs

    ReplyDelete
  14. LOLs! Right? I'm glad I didn't make too much of a dent

    ReplyDelete
  15. Hey Carmel! I feel good about this past week's spending, lols. Have a great week!

    ReplyDelete
  16. Thanks Braine ;) I'm trying to say within my budgets this year.

    ReplyDelete
  17. Both of yall snagged some good deals! :)

    ReplyDelete
  18. Wow! That is an awesome sale! I never get books that cheap! Go you!!

    Naomi @ Nomi’s Paranormal Palace

    ReplyDelete

About

Brazen Babe Reviews begin its inception in the Year of Our Lord 2014. It's the brain child of two bloggers Ana (Beach Bum Reviews) and Sharonda (SalaciousReads). Here in our lovely little corner of the inter-web, we will share our love of pop culture which will encompass books, movies, TV, make-up and you know life...

Sooo...Relax, have a glass of wine (or whatever your poison is) sit back and enjoy!

*Note, we are currently not accepting Review Requests.

Popular Posts